Lângă tine..

După un pui….. Nunu, nu puişorul Lorei! :D

După un pui de somn dulce la prânz (pentru căă..ce poţi face altceva pe vremea asta friguroasă?!) în păturica mea pufoasă, m-am trezit binedispusă cu o melodie în gând care mă face să radiez de fericire ori de câte ori o ascult. Mai exact un vers : “În ochii tăi răsare soarele”. Cred că nu există declaraţie mai frumoasă decât această minunată comparaţie.

Oare cine nu visează la acea iubire adevărată, pură…acea iubire ca-n filme? Dar, poate,  nu mulţi au parte de ea sau poate mulţi îi dau cu piciorul fără să-şi dea seama ori dintr-o prostie greşesc şi strică totul în doar câteva momente..

Sunt multe feluri de iubire, dar cred că cea mai preţioasă şi cea mai frumoasă e cea a unui cuplu, din care mai apoi se naşte una la fel de valoroasă, dar diferită : iubirea unui părinte pentru copilul său. Dar nu despre cea din urmă vorbesc acum.

Iubirea pentru el.

 descărcare (6)

 Iubirea mea pentru el a prins aripi odată cu prima întâlnire a privirilor noastre.

Pentru că doar el îmi face toooate dimineţile frumoase prin simplul sms : “Bună dimineaţa, iubito!”.  Pentru că doar el mă poate face să zâmbesc atunci când mi-e mai greu.  Pentru că el mă iubeşte cu adevărat şi necondiţionat.  Pentru că el m-a învăţat să iubesc şi să spun sincer cele două cuvinte.  Pentru că (şi citez din nou din melodia cu care m-am trezit în gând) “vocea lui este o vioară în inima mea”.                 Şiii pentru că nu-mi văd viaţa fără el!

Voi aveţi o poveste frumoasă de iubire?

Leave a Reply

